by webmaster@zeroemissiebus.nl | 24 Jun 2020
De implementatie van zero-emissiebussen in het Nederlandse ov is geen kwestie van kiezen voor de ene of de andere techniek. Het beste resultaat is voor iedere ov-autoriteit anders. Dat is de rode draad in het onderzoek ‘Zero-emissiebus, hoe doe je dat?’ van Goudappel...
by webmaster@zeroemissiebus.nl | 24 Jun 2020
De implementatie van zero-emissiebussen in het Nederlandse ov is geen kwestie van kiezen voor de ene of de andere techniek. Het beste resultaat is voor iedere ov-autoriteit anders. Dat is de rode draad in het onderzoek ‘Zero-emissiebus, hoe doe je dat?’ van Goudappel...
by webmaster@zeroemissiebus.nl | 23 Jun 2020
Zero-emissiebussen hebben aan het einde van de concessie de technische en/of economische levensduur vaak nog niet bereikt. Overdracht van materieel naar de volgende concessie ligt dan voor de hand. Daarmee kan het materieel langer mee en dalen de kosten van het...
by webmaster@zeroemissiebus.nl | 23 Jun 2020
Inkoopbundeling bij de aanschaf van zero-emissiematerieel leek zo’n goed idee bij het opstellen van de Kennisagenda Zero-emissiebusvervoer. Maar al tijdens de eerste gesprekken bleek dat het onderwerp bij de ov-autoriteiten nog geen prioriteit heeft. Dieselbussen gaan...
by webmaster@zeroemissiebus.nl | 16 Jun 2020
In het kader van de Kennisagenda Zero-emissiebusvervoer heeft Tanja TopConsult in opdracht van CROW-KpVV drie onderzoeken verricht naar: de ‘onrendabele top’, de financieringsopties en het assetmanagement van zero-emissiebussen. Financieringsopties zero-emissiebus Hoe...
Recente reacties