by webmaster@zeroemissiebus.nl | 23 Jun 2020
Zero-emissiebussen hebben aan het einde van de concessie de technische en/of economische levensduur vaak nog niet bereikt. Overdracht van materieel naar de volgende concessie ligt dan voor de hand. Daarmee kan het materieel langer mee en dalen de kosten van het...
by webmaster@zeroemissiebus.nl | 16 Jun 2020
In het kader van de Kennisagenda Zero-emissiebusvervoer heeft Tanja TopConsult in opdracht van CROW-KpVV drie onderzoeken verricht naar: de ‘onrendabele top’, de financieringsopties en het assetmanagement van zero-emissiebussen. Financieringsopties zero-emissiebus Hoe...
by webmaster@zeroemissiebus.nl | 15 Jun 2020
In het kader van de Kennisagenda Zero Emissie Busvervoer heeft Tanja TopConsult in opdracht van CROW-KpVV drie onderzoeken verricht naar: de ‘onrendabele top’, de financieringsopties en het assetmanagement van zero-emissiebussen. Wat zijn geschikte vormen van...
by webmaster@zeroemissiebus.nl | 8 Jun 2020
Bij het onderzoek naar de onrendabele top gaat het om de meerkosten over de volledige levensduur van zero-emissiebussen en de bijbehorende infrastructuur ten opzichte van dieselbussen. De belangrijkste conclusies: Afhankelijk van de situatie kan de TCO (total cost of...
by webmaster@zeroemissiebus.nl | 15 mrt 2020
Meer weten over waterstof in Europa kijk dan op de website www.fuelcellbuses.eu. Daar staat kennis, ervaring en data over waterstofbussen.
Recente reacties