by webmaster@zeroemissiebus.nl | 24 Jun 2020
De implementatie van zero-emissiebussen in het Nederlandse ov is geen kwestie van kiezen voor de ene of de andere techniek. Het beste resultaat is voor iedere ov-autoriteit anders. Dat is de rode draad in het onderzoek ‘Zero-emissiebus, hoe doe je dat?’ van Goudappel...
by webmaster@zeroemissiebus.nl | 24 Jun 2020
De implementatie van zero-emissiebussen in het Nederlandse ov is geen kwestie van kiezen voor de ene of de andere techniek. Het beste resultaat is voor iedere ov-autoriteit anders. Dat is de rode draad in het onderzoek ‘Zero-emissiebus, hoe doe je dat?’ van Goudappel...
by webmaster@zeroemissiebus.nl | 24 Jun 2020
De implementatie van zero-emissiebussen in het Nederlandse ov is geen kwestie van kiezen voor de ene of de andere techniek. Het beste resultaat is voor iedere ov-autoriteit anders. Dat is de rode draad in het onderzoek ‘Zero-emissiebus, hoe doe je dat?’ van Goudappel...
by webmaster@zeroemissiebus.nl | 23 Jun 2020
Zero-emissiebussen hebben aan het einde van de concessie de technische en/of economische levensduur vaak nog niet bereikt. Overdracht van materieel naar de volgende concessie ligt dan voor de hand. Daarmee kan het materieel langer mee en dalen de kosten van het...
by webmaster@zeroemissiebus.nl | 15 mrt 2020
Meer weten over waterstof in Europa kijk dan op de website www.fuelcellbuses.eu. Daar staat kennis, ervaring en data over waterstofbussen.
Recente reacties